gewoon info

Alles over de dopen!

Moderator: Kim

gewoon info

Berichtdoor femkerx » wo 18-03-2009 17:25

hey
Ik ben een toekomstig studente aan de universiteit Ik had graag eens wat uitleg of verhalen gehad over de doopactiviteiten. Welke activiteiten doen ze daar zoal? Moet je veel bier drinken? Moet je hiervoor naakt op bepaalde momenten? En voor de meisjes, zijn er veel die zich hebben laten dopen? Zijn er grote verschillen tussen de universiteiten moest iemand dat weten?
merci
femkerx
Forumschacht
Forumschacht

Re: gewoon info

Berichtdoor andrew » wo 18-03-2009 19:58

femkerx schreef:hey
Ik ben een toekomstig studente aan de universiteit Ik had graag eens wat uitleg of verhalen gehad over de doopactiviteiten.

een beetje geduld, en ge zult wel weten...

femkerx schreef:Welke activiteiten doen ze daar zoal?

Ge kunt u niet inbeelden wat voor verschrikkelijke zaken u hier opgelegd zullen worden...

femkerx schreef: Moet je veel bier drinken?

hangt af van u karakter... de meeste bezwijken wel op een bepaald moment, anderen dan weer niet... doorgaans leren ze het bier wel appreciëren...

femkerx schreef:Moet je hiervoor naakt op bepaalde momenten?

niks moet, enkel dood gaan, maar da's hopelijk voor na uw studies...

femkerx schreef: En voor de meisjes, zijn er veel die zich hebben laten dopen?

veel te veel, da's o.a. deel van de ondergang van de studentikoziteit...

femkerx schreef:Zijn er grote verschillen tussen de universiteiten moest iemand dat weten?

uiteraard.

femkerx schreef:merci

tis nikske...
verbum peto!
andrew
Proconsul Primus
Proconsul Primus

Berichtdoor Manu Technica » wo 18-03-2009 23:57

:D :D

Misschien nog iemand die echte antwoorden heeft?
Praeses Technica 2002-2003.
Wat is bier toch zoveel beter dan geen bier!
Manu Technica
Forumzaag
Forumzaag

Berichtdoor andrew » do 19-03-2009 03:26

ge kunt toch niet zeggen dat ik gelogen heb...?